8. oktober 2011

Langsom lørdag

Ja, i dag er heldigvis en langsom lørdag, hvor tiden er helt min egen. Jeg skal normalt have 7½ times søvn for at være udhvilet, men i nat tog jeg 11 timer! Og de var tiltrængte, for det har været en travl uge.

5 fulde arbejdsdage med overarbejde de fleste dage.
3 fremvisninger af huset med forudgående rengøring.
1 kursusaften - endnu engang utilfredsstillende.
1 skydeaften.
1 aften med gæster hvor jeg kom i seng 00:30. Står helst op kl. 05:00.
1 jobsamtale

Og så blev det nødvendigt med...
2 aflysninger af planlagte weekendbesøg hhv. fr-lø og lø-sø. Jeg må simpelthen have lidt ro og plads til at tænke og slappe af. Forkølelsen tager stadig af mine kræfter.

I forrige weekend var jeg jo også til jobsamtale, og jeg fik jobbet som er anslået til 5 timer om ugen, men kan blive både en del mere og næsten ingenting. Det går løs op til 1/11 men jeg har forberedt mig til de kommende opgaver og har nogle ting klar til præsentation, som jeg håber, arbejdsgiver synes om og køber.

I går var jeg til samtale på et andet job, og denne gang er det fuldtids. Jeg fik tilbudt jobbet og har til mandag med at bestemme mig for, om jeg vil have det.

Huset er solgt, og jeg afventer besked fra endnu to hold, der har været til fremvisning før jeg ved, om der er flere om buddet. Jeg sælger naturligvis til højestbydende, da den aktuelle køber kan give mig underskud ved handelen. Det er da også altid en mulighed at afvise bud, som jeg ikke er ok med. Også det må jeg bruge weekenden til at tænke over.

Både jobbet og hussalget kræver overvejelser og beslutninger. Der er for og imod ved begge sider.

Der er ting at tænke over denne weekend, men det skal foregå i ro og hygge, så nu vil jeg finde mig lidt frokost og måske tage en middagslur. I aften mellem 20 og 23 skal jeg i alt fald ud og kigge på himlen mod nordvest, da der vil være 600-1000 stjerneskud i timen, og så skulle der vist være ønsker nok til det hele :)

Ingen kommentarer: