5. oktober 2011

Voldsom oplevelse

Aftenens skydning blev atter 268, er ført på resultatlisten, og det er stadig rigtig fint. :)

Nyt i aften var at prøve at skyde med en 9 mm. pistol for første gang i mit liv. Sådan en slår altså fra sig, og braget er øredøvende. De to ting var jeg klar over. Hvad jeg ikke var forberedt på, var det lufttryk, jeg fik lige i ansigtet!

Jeg blev overrasket over lufttrykket, men jeg tabte heldigvis ikke pistolen, som jeg frygtede, da den slog ud.
Jeg fik to patroner (damn de er store!) mere i pistolen, men nu var jeg jo hamrende nervøs, så mine hænder rystede og hjertet bankede af sted i høj fart. Jeg tog mod til mig... sigtede... og gav et gevaldigt sæt da naboen skød! LOL

Jeg skød tre skud, og det vil helt klart kræve tilvænning at skyde med en 9 mm. pistol, men hvis jeg kan vænne mig til det, kunne jeg da godt tænke mig at skyde begge våben sideløbende. Jeg skal dog også lige finde ud af, hvad det koster, for jeg tror de patroner er dyre.

Jeg er kommet på scoringstavlen i skytteforeningen. Jeg er i klasse ÅK II (Åben Klasse 2) sammen med 20-25 andre i foreningen, og jeg er såmænd nr. 2 på listen = foreningens næstbedste.

Det kan jeg godt finde på at være stolt af... ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar