31. december 2011

2011 takker af

Sikke et pragtfuldt syn at slå øjnene op til på denne årets sidste dag. Det er da lige til at blive glad af :)
2011 takker af med maner her i Egense, synes jeg.



Hvad skal du lave i dag?

For mig er det helt almindelig weekend og altså almindelig lørdag i dag. Jeg skal bare gå og hygge sammen med Mio og Fie i vores dejlige rækkehus. Det er det, jeg allerhelst vil.
Jeg vil tænke lidt på året, der er ved at nå sin ende, og når jeg har filosoferet færdig, vil jeg stå tilbage med mit mantra:
Keep the best
Fuck the rest

3 kommentarer:

Rimkogeren sagde ...

Snart bliver nytårsaftensdag
til nytårsaftensnat.
Til den tid er jeg sikkert alt for mat,
så jeg må hellere klare denne sag,
nemlig at sige:
GODT NYTÅR
TAK FOR I ÅR
&
VI SES NÆSTE ÅR.

Aalborg fuglen sagde ...

Dejlige stemningsbilleder fra årets sidste dag. Ja, det er en smuk dag at slutte 2011 af med.
Jeg vil gerne tilkendegive, at noget af det, jeg mindes med stor fryd fra 2011, er at jeg lærte dig at kende (Keep the best). Året bragte jo selvfølgelig også nogle mindre sjove oplevelser, men... (tjah, Fuck the rest).
Jeg vil glæde mig til at hygge med dig igen i 2012. Hav en rigtig god nytårsaften.

Koh-I-Noor (Bettina) sagde ...

Tak, Bo :) Og tak til dig også for et dejligt 2011. Jeg glæder mig til mange flere rimerier i 2012!

Annette min dejlige tøs, hvor er også jeg glad for, at vi har mødt hinanden og skal ses igen i 2012. Din energi og dit gode humør er en gave for alle omkring dig. Tak!