20. december 2011

Akupunktur

Jeg har aldrig prøvet det før. Akupunktur altså.



Det tog ikke min læge mange minutter at beslutte sig for, at det var det, der skulle afprøves i forbindelse med den skulder/arm, jeg har haft problemer med siden i fredags.
Skulder, albue og begge hænder blev stukket, og så lå jeg der og forsøgte at slappe helt af. Jeg lå i alt fald stille, for jeg kan ikke lide nåle, og ville bestemt ikke komme til at skubbe til dem ved at røre på mig.

Behandlingen skal gentages lillejuleaftensdag og 3. juledag. Er der efter tre behandlinger ingen bedring at spore, stopper vi. Hjælper det mig, fortsætter vi til skulderen er normal igen. Jeg håååååber!

2 kommentarer:

folehave's univers sagde ...

Yes, jeg har selv haft gode erfaringer med akupunktur. Min migræne er sådan set forsvundet helt og totalt. Det sker nu meget sjælden at jeg får et anfald.Dette vel at mærke på 5. år.Jeg håber for dig at det hjælper dig.

Koh-I-Noor (Bettina) sagde ...

Sikke en dejlig, opmuntrende kommentar. Mange tak :) Det glæder mig på dine vegne, og jeg håber, jeg kan tilslutte mig gruppen med gode resultater snart.