Søg og du skal finde

27. januar 2012

Egypten 2012, dag 8

Hjemrejsedag. Morgenmaden er indtaget, kufferten pakket, regningen betalt og nu sidder jeg i skyggen ved poolen med min vinterfrakke over armlænet. Det ser altså lidt sjovt ud at gå rundt med en frakke, mens folk ligger i næsten ingenting ved siden af.
Jeg bliver hentet om en time, så jeg kan lige nå at få et krus kaffe eller to inden det seje træk med at komme gennem lufthavnen. Jeg glæder mig til at komme hjem :)

Hurghada lufthavn er en militærlufthavn, hvilket man mærkede for seks år siden, men i dag er det som enhver anden lufthavn. Masser af taxfreeshops, souvenirshops, spisesteder osv. At komme igennem lufthavnen er også blevet betydeligt bedre. Jeg brugte faktisk ingen bestikkelse/drikkepenge denne gang og kom fint og hurtigt igennem alle stop. Det hjælper selvfølgelig også, at jeg kender rutinerne og stedet.

Flyveturen med JetTime gik fint med selskab af et hyggeligt par fra Randers. Ret fikst af flyselskabet at servere bl.a. sild på rugbrød. De ved jo, at vi ikke har været i nærheden af den slags på ferien.

I Aalborg lufthavn tog min dejlige svigerdatter imod mig. Dejligt at se et kendt ansigt og høre lidt om ugen i DK, og dejligt at være hjemme igen.

Dagens billede er at finde på fanebladet "Projekt 52".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Gør mig glad - Skriv en kommentar :)