1. januar 2012

Projekt 52

Der florerer en ide om at lægge et foto ud på sin blog hver eneste dag i et år - "Project 365". Jeg ved helt sikkert, at det kan jeg ikke overholde. Jeg vil ej heller være så bundet af min blog. Men jeg vil gerne forsøge mit eget alternativ nemlig "Projekt 52", som så går ud på ca. en gang om ugen at lægge billeder ud fra hver dag siden sidst. Der skal altså tages fotos hver dag, men de skal ikke lægges ud hver dag.

2012 starter med slutningen af en uge, så det må være passende at starte Projekt 52 i dag. Et faneblad et kommet i toppen af min blog, og her vil jeg lægge alle mine fotos. Kun tiden kan vise, om jeg faktisk får en blogside med billeder fra hver dag i 2012.

Du er selvfølgelig velkommen til at hoppe med på vognen. Skriv meget gerne en kommentar her på indlægget, hvis du vil med i legen. Så kan jeg hoppe ind og kigge hos dig jo ;)

Velkommen 2012 :)

Ingen kommentarer: