Søg og du skal finde

9. februar 2012

Hvilken bog skal jeg læse?

Jeg har arvet nogle bøger fra min nabos veninde, og jeg tænkte, at der måske blandt bloggens læsere er nogen, der har læst nogle af bøgerne og kan anbefale nogle af dem?

Her er bøgerne:



Hvis Jane Aamunds dobbelte bog er supergod vil jeg læse det andet sæt med bind 1 og 2 også ;) Leif Davidsens bog har jeg læst, men husker den som rigtig god, og derfor købte jeg den, da den var på tilbud.

Kom frisk! Også gerne med andre bud :)
Jeg læser ikke så pokkers meget så når jeg læser, skal det være godt! ;)

2 kommentarer:

  1. Jeg har kun læst den med Leif Davidsen og ja den var god.

    Jeg gemmer ikke bøger mere ,men dog er der 4 jeg ikke nænner at komme af med....gg

    Det er : Drageløberen og Under en strålende sol af Khaled Hossein...September og Vintersolhverv af Rosamunde Pilcher.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for kommentaren, Søs :)
      De to bøger af Khaled Hosseini har jeg også læst, og de var gode. Rosamunde Pilcher har jeg til gode. Hvilken type bøger skriver hun?

      Slet

Gør mig glad - Skriv en kommentar :)