Søg og du skal finde

3. februar 2012

Min seje nevø

Som nævnt i indlægget om Møllehuset i Frederikshavn var jeg til min nevø Patricks fødselsdag i går.


Hvor mange år mon han blev? ;) Jeg påstod der var 15 lys, og derfor gav alle sig til at tælle lys på lagkagen. Hehe. Jeg tæller dem næsten altid. Kan ikke lade være.


En af gaverne Patrick fik, var "Børnenes Rekordbog 2012", og den var der en rigtig god grund til, han havde ønsket sig. Han er nemlig selv med i den! Hvor sejt er det lige?

Her er han omtalt med den "lusefanger" på blot 4x4 mm. han har lavet.

Navnet "lusefanger" kendte jeg ikke, og er du også i tvivl, kan du se nogle her.

Patrick lavede nogle flere i går. Se bare denne som endte på kun 2x2 mm.


Patrick er Patrick og det gøres ikke bedre, men moster her er nu alligevel en lille smule mere stolt af ham, nu han er med i en rekordbog :)

Patricks mor/min søster render i øvrigt også altid rundt med sit kamera. Min svoger sagde "Åh nej. Ikke også dig!" da jeg begyndte at fotografere. Hehe.


Mange af hendes billeder er at se på bloggen "Skt. Helena". Kig endelig forbi :)

2 kommentarer:

  1. He he.. Ja familien er ved at kaste op over, at jeg altid skal have kameraet med :-)Men det ku' jo være at man gik glip af et godt motiv..
    Er nu altid stolt af min søn! Forresten så investerede han alle pengene i en Iphone. Så nu spiller vi wordfeud :-)
    Tak for henvisningen!
    Knus

    SvarSlet
  2. Ej altså... Nu bliver jeg snart nødt til at købe sådan en tingest, så vi kan spille Wordfeud sammen.
    Helt enig omkring kameraet, og der er så mange fede motiver overalt, hvis bare man kigger efter!

    SvarSlet

Gør mig glad - Skriv en kommentar :)