Søg og du skal finde

3. februar 2012

Møllehuset i Frederikshavn

Jeg var til min nevøs 14 års fødselsdag i går i Frederikshavn. Eftersom jeg ankom ret tidligt, kørte jeg omkring Møllehuset i Bangsboskoven. Huset i sig selv er smukt...


Jeg så ingen mølle men til gengæld en smuk å og fisketrappe med den mest romantiske trappe over. Jeg kan se for mig, hvor mange par der gennem tiden har stået og kysset her :)


 
Et kig fra broen ned til fisketrappen

Nogle af de utrolig smukke isformationer langt det buldrende vand...








Jeg mindes ikke, at jeg har spist på Møllehuset, men af de lokale har jeg ladet mig fortælle, at de laver rigtig god mad, så mon ikke jeg en dag går ind og smager, mens jeg nyder udsigten til den smukke fisketrappe og skoven.

2 kommentarer:

  1. Flotte billeder! Jeg må helt klart ud med kameraet her i weekenden :-)

    SvarSlet
  2. Tak!
    God idé :) Jeg vil glæde mig til at se resultaterne.

    SvarSlet

Gør mig glad - Skriv en kommentar :)