Søg og du skal finde

12. marts 2012

Evita

I aftes så jeg en dansk version af musicalen Evita i Aalborg hallen.
Eva Duarte tager de midler hun har i brug for at komme op af rangstigen og forlade middelklassen. Man kan ikke sige andet end, at det lykkedes, idet hun jo blev gift med Argentinas præsident Peron. Men prisen er høj og Eva Peron dør kun 33 år gammel.

Trine Jepsen spillede fantastisk i den meget store rolle som Eva Duarte/Peron. Her synger hun den kendte "Don't cry for me Argentina" som på dansk blev til "Græd ikke mer' Argentina".


Lyt evt. til en meget smuk version af sangen med Sarah Brightman her:


6 kommentarer:

  1. Hej søde
    Jeg tror du mener Trine Jepsen synger ...
    Kram fra Lene

    SvarSlet
    Svar
    1. Nå for Søren..
      ja, æren skal gå til den rette jo. Jeg måtte slå det op, men måske har jeg slået op det forkerte sted. Hvor fandt du oplysningerne, eller kender du hende?
      Kram

      Slet
    2. Kender hende fra tv, da hun var med i en eller anden "gør mig kendt" serie.

      Tjekkede så lige en anmeldelse af forestillingen. Lisa sang/spillede Peron's elskerinde.

      Kram

      Slet
    3. Det er rettet. Tak fordi du opdagede det :)
      Kram

      Slet
  2. Ja, det var en god aften igen igen.... og nu bliver det lidt spændende at se, om forventningerne holder mht City Singler 2. Men det KAN vist kun blive en festlig aften med den rolleliste. Jeg glæder mig i hvert fald enormt !
    På gensyn, søde

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg helt klart også. Jeg forventer at grine min mås i laser. Det er da lige sådan en omgang vi trænger til :)

      Slet

Gør mig glad - Skriv en kommentar :)