Søg og du skal finde

4. marts 2012

Fem Festlige Fruer & Frøkener

Fredag mødtes fem skønne singlekvinder til hvad der kun kunne blive en kanon aften i Aalborg.

Vi startede på den græske restaurant Zorba i Sankelmarksgade, og mums hvor var maden bare god. Stedet kan anbefales!

Her er det Jette og Helle på den ene side af vores bord:



Og her Lene, Annette og mig på den anden side:


Efter den meget lækre middag gik vi til AKKC og fandt vore pladser i Aalborg Hallen. Tid til ABBA koncert!

Der blev varmet op til at vrikke med hofterne på forreste række:


På rækken bagved prøver vi at se anstændige ud lidt endnu:


Trutmunden er klar, hvis noget interessant skulle komme forbi:


Så går det løs!
Vi skrålede med på det hele og så højt vi kunne! Noj hvor var vi gode!




Efter pausen var min naboplads tom. Mon det var min skønne stemme, der fik hende til at fordufte?

Manden på den næste plads var til gengæld underholdende. De to foran ham stod op en hel del af tiden, og for at han kunne se noget, måtte han lure i det lille hul mellem deres taljer:


Det var en helt fantastisk dejlig, festlig og hyggelig aften. Jeg tror faktisk, det var første gang i seks år, at jeg har danset. Fusserne kunne sørme mærke det bagefter.

Jeg er SÅ klar til Evita med Fruerne og Frøkenerne næste weekend!
Tak tøser :)

2 kommentarer:

  1. Hej skønne medoplever.... eller hvad man nu kalder så'n en

    Tusind tak for en fed aften. Det var jo DIT initiativ (initiv, he he) helt fra starten. Kan afsløre, at jeg morede mig en del mere, end det fremgår af dine billeder.
    Også jeg glæder mig til Evita.... yes yes, vi går da bare efter næste mega succesoplevelse i vores lille hyggeklub.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør vi i hvert fald! Vi er gode til det der med at hygge og feste ;)

      Slet

Gør mig glad - Skriv en kommentar :)