18. marts 2012

Give away fra Seerups Galleri

Da jeg endelig er ovre min periode, hvor jeg ikke kunne male, og nu i stedet bobler med idéer, har jeg bestemt mig for at fejre det ved at lave en "give away".

Hjemmesiden (www.seerups.dk) har fået en ansigtsløftning, og det er nu atter muligt at se titler, størrelser og priser samt bladre mellem malerierne. Dog kun de nyeste.

Facebooksiden (www.facebook.com/pages/Seerups-Galleri/114966617043) er også frisket op, og den bliver en del af denne "give away".

Gevinsten er frit valg mellem ét af disse tre malerier:
(klik på de enkelte billeder for at komme til deres infoside)

Aftenhimmel 1

Aftenhimmel 2

Aftenhimmel 3
Du kan deltage med højst to "lodder" - via din blog og/eller din Facebookside.
  • Du deltager med et lod ved at fortælle om denne give away på din egen blog, og bagefter lægge et link om det i en kommentar til dette indlæg. Ellers kan jeg jo ikke finde dig og dit indlæg ;)
  • Du deltager med et lod ved at dele indlægget på Facebooksiden om konkurrencen offentligt på din egen væg. Indlægget finder du inde på Facebook.
Jeg kan ikke se, hvem der deltager begge steder, men chancen for at vinde bliver jo automatisk fordoblet ved at deltage begge steder.

OBS! Vindermaleriet skal afhentes hos mig i Egense (se kort her). Evt. kan aftales afhentning i Lyngby ved København.

Vinderen trækkes Palmesøndag den 1. april 2012.
Held og lykke! :)

12 kommentarer:

CEZILIA sagde ...

Jeg vil meget gerne deltage i din give away..
Jeg har endnu ingen bog, men deler gerne dit flotte billede på facebook..

Søndagshilsen Birdie // Birthe R. Nygaard

springswift sagde ...

Jeg vil bestemt også gerne dele på FB, og vil være glad hvis jeg kunne hænge et af dine malerier på min væg.
Hilsen Anne Mette Mørup

Helle sagde ...

Din-og-Flere-Giveaway-Her

Inge sagde ...

Wauu hvor er de flotte, specielt det første er jeg ret vild med.. :-)

Koh-I-Noor (Bettina) sagde ...

Hej Birthe
Hyggeligt at du er her også :) Jeg har set, du har delt på FB, så nu har du jo chancen :)

Koh-I-Noor (Bettina) sagde ...

Alle tiders, Anne Mette :) Og 1000 tak for dine søde ord :)

Koh-I-Noor (Bettina) sagde ...

Tak igen Helle :)

Koh-I-Noor (Bettina) sagde ...

Tak Inge :) Du må da deltage med et par lodder, så du har chancen for at se det irl :)

inga sagde ...

beautiful ♥ ♥ ♥ I hope for the best
I shared on my sidebar.
hugs
Gerda

Koh-I-Noor (Bettina) sagde ...

Thank you, Gerda :)
And hugs to you too :)

Koh-I-Noor (Bettina) sagde ...

Vinderen er fundet!
Tillykke til Mette Buch Pedersen :)

The winner has been found!
Congratulations to Mette Buch Pedersen :)

inga sagde ...

congratulations :)
have a nice day!