29. april 2012

Nu bliver det virkelig småt

Og det gør det, fordi jeg har jagtet insekter i min have i dag. Hvis jeg selv skal sige det, så synes jeg, de er blevet virkelig gode!

Klik på billederne og zoom helt ind for at få fuldt udbytte af dem :)

Glimmerbøsse på bellis

Myg på græsstrå

Glimmerbøsser på mælkebøtte

2 mm. stor edderkop på vinduesrammen

Ved ikke hvad den hedder?
Nu jeg alligevel var derude fik jeg også fjernet de sidste mælkebøtter, udgravet og tilsået køkkenhave og tilplantet krukkerne med blomster :)

4 kommentarer:

  1. sikke en masse husdyr du holder dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe. Der er med garanti en masse flere ;)
      Apropos husdyr... Kattene er vist ved at være trætte af mig og mit kamera. De kigger overhovedet ikke op, når jeg kalder mere... Hmm...

      Slet
  2. Super gode billeder af al haves kriblekrable. :-)

    Elsker også selv at gå på insektjagt. Og så har du da bare været myreflittig med alt det du har nået. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak, Catarina :)
      Ja, jeg fik nået en del i går, og det er godt for samvittigheden ;)

      Slet