26. april 2012

Savn, frygt, chok og vrede

Alt sammen på bare een uge.
Det har da også kostet på søvnkontoen...

Savnet af ham har ingen fremtid, og det fyldte for meget. Han er skippet.

Frygten fordi jeg pludselig vidste ting, jeg absolut ikke ønsker at vide, kan jeg ikke gøre noget ved. Udover at glemme det og det vil jeg så forsøge. Eller få det hvide snit?

Chokket over hvad jeg kan se frem til i tandlægeregning har jeg endnu ingen løsning på. Mangler mit overslag som jeg glemte i klinikken, men måske skulle jeg kigge på udenlandske tandlæger, inden jeg starter lavinen.

Vreden over at være sat ud af spillet har jeg endnu ikke gjort noget ved, for det er få timer siden, jeg fandt ud af det, men nogen bliver stillet til regnskab meget snart.

Som prikken over i'et knækkede håndtaget på min største gryde for et øjeblik siden, da jeg ville flytte den...

Lorteuge for at sige det rent ud!

Men som min mor yndede at sige (efter "Vendsysseltræet" af Knud Holst):

"A ka nok bøwes - om det behøwes…
uen å forskrækkes…. men a ka in knækkes" 


Vejret i dag: Efter regn kommer sol. (klikbar foto)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar