20. maj 2012

Forårsdag i Aalborgs gader

Lidt fotos fra Aalborgs gader på en dejlig forårsdag :)
Min dejlige veninde, Lene der til dagligt bor i København (alt øst for Fyn hedder København, men Lene bor faktisk i Lyngby ;) ), har beæret mig med sit selskab et par dage, og mens hun shoppede tøj, og senere på vej hjem fra lufthavnen mens jeg holdt i kø, tilbragte jeg ventetiden med noget af det, jeg holder af. Nemlig at fotografere. Billederne er taget med mit lommekamera, som jeg heldigvis næsten altid har med mig.

Nytorv

Nytorv

Søndergade

Nørregade

Fjordgade

Toldbod Plads

Toldbod Plads

Lille Kongens Gade

Utzon centret på Slotspladsen/Glasgade

Slotsgade

Taget på hotel Cabinn på Nyhavnsgade

Friis på Nyhavnsgade

Nordkraft set fra Nyhavnsgade/Kjellerups Torv
Aalborg er en dejlig by :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar