Søg og du skal finde

28. maj 2012

Grund til optimisme

Lymfen i halsen mærkes ikke hævet mere. Hævelsen i håndfladen lader til at være mindre, og jeg kan vippe en smule med tommeltotten nu. Rynkerne/småfolderne er ved at vende tilbage. De syge gul-røde farver er skiftet til mere blålig. Smerterne er kun ved berøring/bevægelse og ikke hele tiden.

Jeg synes, der er grund til optimisme :)))

Det skal fejres med et foto af den smukke, skyfri himmel i aftes:


I øvrigt har jeg lige regnet ud, at jeg har taget i gennemsnit 80 fotos om dagen, siden jeg købte mit nyeste kamera. Det er et foto hver 12. minut i mine vågne timer!

8 kommentarer:

  1. Godt du er i bedring og sikke en himmel...du tager flotte billeder ,så fotografer bare hver 12. min ..gg

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe. Mange tak, Søs :)
      Hvis det er ok med dig, vil jeg nok fortsat fotografere en masse billeder i perioder og i andre perioder slet ikke ;)

      Slet
  2. Det er sørme godt at din finger er i bedring. Et billed hver 12 min. husk nu også at se livet uden kameraets linse. Rigtig god sommerdag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Lotte :)
      Ja, det tænker jeg også ind imellem, når jeg griber ud efter kameraet. "Nej! Dette vil jeg bare nyde for mig selv."
      God sommerdag til dig også :)

      Slet
  3. Godt du er i bedring. Pas nu godt på dig selv.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Lone :)
      Jeg skal nok prøve... ;)

      Slet
  4. Godt at høre du har det bedre. Det er godt nok en del fotos du tager ;) Jeg tager også mange men nok ikke 80 om dagen på en normal hverdag :) Jeg bruger mest min telefon til at tage billeder med efter jeg fik en ny for en måneds tid siden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan da også lige tro, jeg er glad for at turde tro på, at det er vendt!
      Jeg føler mig faktisk lidt dum nu, for den kølige overflade jeg havde før lægebesøget viste sig jo at være ok... Der er jo ikke sket den store skade, så jeg har det lidt sådan at "hvad skulle det hysteri til for?" Men nuvel. Jeg lærte noget og tager til lægen i bedre tid en anden gang ;)

      Jeg fotografere meget, NÅR jeg gør det, så det virker overdrevet. Jeg skal jo lære at bruge det rigtigt. Dine fotos er skønne! :)

      Slet

Gør mig glad - Skriv en kommentar :)