4. maj 2012

Skovtur i Høstermark skov

Jeg bor lige op til Høstermark skov, og i dag har min nabo og jeg været på en tur rundt i skoven. Hun pakkede kaffe og hjemmelavet kiksekage i rygsækken, og jeg pakkede sådan set kun mit kamera.

Fin sti under de vandrette grene.

Vi fandt søen! Men den var godt nok noget grøn. Man kan gå ud på øen i søen via stammen.

I et åbent, lyst område satte vi os og nød kaffen og kagen.

Lærken har fået friske, nye nåle, som er helt bløde og lækre.

Rønnebærene er på vej.
Vi bor ikke i jordhulen...

Vi bor heller ikke i håndværkertilbudet...
Men hvis man går hen over mælkebøttemarken...

... kan man se hjem. Her bor jeg :) Det er naboen til venstre, jeg har været på skovtur med.

Hyggelig og dejlig tur vi havde. Det trak op til regn, mens vi var af sted, men vi nåede hjem uden at blive våde.

4 kommentarer:

  1. Så flotte bilder! Ser virkelig ut til at dere har hatt en super tur.

    Ha en fin kveld.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Vivi :) Det var en rigtig super tur, og vi er heldige at bo i en skønt område :)

      Slet
  2. Ja jeg må indrømme du ser naturen på en helt fantastisk måde når du sætter kammeraet til dit øje,det er godt nok super billeder du laver,og så oplevede jeg også at Fiemissen var med på hele turen, uden at blive væk i skoven,det er et under for mig,men også tak for en hyggelig tur, lundby krat næste gang,hvad syntes du om det???

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er helt med på Lundby krat! :)
      Eller vores eget dejlige Kattegat lige nedenfor os?
      Fie var med, ja, men fotografierne af hende var desværre ikke gode nok til at komme med denne gang.

      Slet