Søg og du skal finde

17. maj 2012

Sønniks fødselsdagsmiddag

I går blev min yngste 21 år, og i dagens anledning blev vi gæster forkælet med en superlækker middag.

Regnbygerne blev trodset, for grillmad var på menuen.
På grillen var der culotte og krydrede tomater
Under culotten bagte de skønneste rodfrugter
Et check på kødets centertemperatur viste... At der var noget galt med uret!
Hvidløgsflutes og marinerede kyllingefileter var også omkring grillen
Rigtig lækker salat fuldendte middagen

Culotten var perfekt stegt og meget mør. Til dessert fik vi creme brulee, og alt i alt var fødselsdagsmiddagen et af de bedste måltider, jeg længe har fået. Muuuums!


1000 tak for mad og for en superhyggelig dag/aften, min snut :)

2 kommentarer:

  1. Stort tillykke med sønnen og sikke en lækker middag I blev forkælet med. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Ja, jeg misundte ham at skulle spise resterne dagen efter ;)

      Slet

Gør mig glad - Skriv en kommentar :)