30. juni 2012

Jonathan Livingstone Seagull

Jeg tog færgen ud og hjem i dag. Sådan er det her i Udkantsdanmark. Her bruger vi færger. Her var måger, som alle sammen hedder Jonathan. Det er rigtigt! Jeg spurgte dem "Hedder du Jonathan?" og de svarede det samme alle sammen: Jaaaa!

Det var udfordring at fange dem på vingerne, men med mig hjem havde jeg faktisk så mange, helt fantastiske billeder af Jonathan, at det var svært at vælge. Så jeg lavede en collage, som du skal klikke på, for at se det rigtig flot.


Her er billederne, der er brugt til collagen. Alle er flottest, hvis man klikker på dem og ser dem i større størrelse.









Tak, Jonathan, for dejligt selskab og utallige flyvninger så jeg kunne få mine billeder :)

2 kommentarer:

  1. Super flotte billeder du har taget af Jonathan :) God søndag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, Anette :)
      Jeg er også godt tilfreds selv.

      Slet

Gør mig glad - Skriv en kommentar :)