17. juni 2012

Workaholic

Naaahhhh... Det bliver jeg nu nok aldrig. Jeg arbejder for at kunne leve og ikke omvendt. Men jeg havde en idé om at arbejde igennem denne sommer og få sparet op til en rejse. I denne uge ramte jeg dog min arbejdsmæssige mur. Torsdag ved 11-tiden skiftede jeg fra at være en syngende rengøringssmølf til en karklud. Ligesom hvis man drejer i tændingsnøglen til en bil uden batteri, og der absolut ingenting sker, var jeg lige da. Bum! Færdig!

Det er hårdt arbejde at gøre rent. Udover selve rengøringen går jeg temmelig langt. Dertil kommer så de mange timer, jeg er nødt til at bruge i bilen mellem de forskellige job. Jeg regnede på det der torsdag middag, og da havde jeg brugt 46 timer på at passe mine job. Det er jo sådan set også en pæn slat til 3½ dag.

De sidste to uger har været hårde, og muren viste mig, at jeg ikke kunne klare meget, men det er jo også fint at kende sin grænse. Jeg har sagt job 3 op, og nøjes med de to andre deltidsjob fremover. Det vil jeg også trives rigtig godt med, for så er der stadig tid tilbage de enkelte dage til at nyde livet og friheden.

Intet er så skidt, at det ikke er godt for noget. Når man knokler mere end vanligt og har mindre end vanlig tid til at spise, tjener man flere penge og indtager færre kalorier. Jeg har ski smidt knap 4 kg. på de to uger! WOOHOO! :)))

Kameraerne har stået næsten helt stille den seneste uge, men min yngste hev Canon'en frem i fredags, så jeg endte sørme på et par fotos. Det sker ret sjældent, da jeg jo altid står bag kameraet. Men her er jeg så. Dejlig afslappet og glad fordi det er blevet weekendfri, og jeg har dejligt selskab :)

Hvis du klikker på billedet, kommer jeg MEGET tæt på ;)
I går var jeg også på farten. Alt for mange timer i bilen igen, men i selskab med de fleste i min familie, så det var bare skønt :)

I dag er total off-dag. Because I'm worth it! ;)

2 kommentarer:

FruE sagde ...

Ja, man skal huske at passe på i tide og det fik du heldigvis gjort. Fint billede af (noget) af dig :-)

Koh-I-Noor (Bettina) sagde ...

Ih tak :)
Ja, man skal høre efter, hvad kroppen siger. Men der var nu heller ikke noget at tage fejl af.