27. juli 2012

Egense Sommerfest 2012

Skulle du have lyst til at opleve sommerfesten i en lille by ved havet, er dette en mulighed.



Jeg har ikke selv oplevet det før, da jeg jo kun har boet her et halvt års tid, men da sommerfesten foregår næsten i min have, vil jeg nok kigge derover flere gange i løbet af lørdagen. Veninden, jeg får på besøg, et par naboer og jeg har også meldt os til middagen og revyen om aftenen. Vi kan helt sikkert finde plads til flere, hvis nogen gerne vil følges med os :)

Vi krydser fingre for godt vejr. Det er jo et kæmpe arbejde at få sådan en fest på benene og afviklet. Jeg kan fint følge med i arbejdet fra min terrasse, og der har været aktivitet i flere dage.


Lynkort kørselsvejledning: Kør op af vejen ved siden af Egense Friskole (Kystvej 52, Egense, 9280 Storvorde) og du vil finde festpladsen på venstre side 100 m. inde af grusvejen. Parkering på marken lidt længere fremme på højre side.

God sommerfest Egense!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar