2. juli 2012

Ree Park - Fugleopvisning

Min søn, svigerdatter og jeg var i Ree Park i går. Vi anbefaler varmt Ree Park! 
Det var en meget stor og positiv oplevelse, og de seks timer vi var i parken gik hurtigt. Vores opfattelse af parken er, at dyrene har rigtig fine, store områder at leve på, og alligevel følte vi, at vi kom nærmere dyrene end vi kender det fra zoo. Det skyldes måden, det hele er opbygget på med stisystemer og broer overalt.

Jeg har så mange gode billeder fra Ree Park, at jeg vælger at lave flere indlæg. I bunden af hvert indlæg kommer et link til hele serien. Alle billeder er klikbare til dobbelt størrelse.

Dette første indlæg bliver fra fugleopvisningen.
De første fugle i showet var disse sjove løbeænder med meget oprejst krop. Der er en enkelt gråand imellem, så man kan se forskellen på dem.


Hornugle (som jeg desværre ikke fik gode nok flyve-billeder af)


Hr. og fru kalkun.




En høg - Harris høg måske.





Kalkungrib.




Hvidhovedet havørn (USAs nationalfugl)






Flere indlæg og billeder fra Ree Park her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar