13. juli 2012

Rigtig nedtur i går

I går kom der mail fra rejseselskabet om, at min drømmerejse til Mellemamerika er aflyst pga. for få deltagere. Noj hvor er jeg ked og skuffet...

Nu skal jeg have fundet en anden rejse eller måske tage med på samme rejse til januar 2013. Der er bare såå længe til. Men det er jo den rejse, jeg drømmer om, så jeg ender nok med at hoppe på i januar.

Pyhh... Et halvt år siden sidste ferie og nu med udsigt til et halvt år mere inden rigtig ferie. Altså et helt år med kun en uges afbræk. Det skal der lige tygges lidt på.

3 kommentarer:

  1. Hvor er det ærgerlig for dig, man bliver bare så skuffet. Vi har prøvet det sammen, blot var det Albatros Rejser der aflyste en tur til Indien, de havde så et andet tilbud, som vi tog med på. Og havde en super oplevelse - rigtig god tur. Ønsker for dig du finder en rigtig god løsning.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er godt nok ærgerligt. Har lige læst mailen igennem igen, og de garanterer faktisk heller ikke rejsen til januar. Jeg synes ikke, jeg kan vente til sidst på året før jeg finder ud af, om jeg overhovedet kommer af sted. Øv øv øv...

      Slet
  2. Så er det på plads. Jeg smutter til januar/februar, og der er garanti for afrejse :)

    SvarSlet