Søg og du skal finde

11. august 2012

Ree Park - Klatrende dyr

Jeg har et hængeparti omkring Ree Park, da jeg kun har fået præsenteret fuglene i de to tidligere indlæg. Det var været så svært at vælge mellem de næsten 650 billeder, og det er da også virkelig mange. Formentlig derfor har det været lidt uoverskueligt, hvordan jeg kom videre. Men nu har jeg bestemt mig for at lave en billedserie med de klatrende dyr.

Alle billeder er klikbare for dobbelt størrelse.

Katta lemurer



Dødningehovedaber (aka Hr. Nielsson fra Pippi Langstrømpe)



Amerikanske sortbjørne







Løver






Sandkat



Gulstrubede mår




Røde varilemurer
Far samler varme fra solens stråler

Lidt efter efterligner ungen den øvelse

 Rød panda



Fiskekat




Flere indlæg og billeder fra Ree Park her.

3 kommentarer:

  1. Jaaah endelig kom dine billeder. Min mand siger det er en fiskekat (den er ved det asiatiske område) Vi har endnu aldrig set den - men sikke da nogle gode billeder du har fået af den! Ja generelt har du jo fået taget mange fantastiske billeder! Dejligt dejligt sted!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød, Anette :)
      En fiskekat! Ja, det er jo lige det, den er. Jeg retter det til og takker for hjælpen. Den var virkelig flot og stor men også sky.

      Slet
    2. Så du fiskekatten da den var i vandet? Den vil jeg gerne se men vi skal måske bare stå der i lidt længere tid. Den røde panda har jeg kun set en gang. Den gemmer sig tit. Vildhundene kan også være svære at fange hvis man ikke lige er der til fodringstid. Vi fik gode billeder af dem denne gang - men det var da leoparderne skulle fodres. Vildhundene bor jo lige overfor og kunne lugte deres mad. Min mand så dem igennem gitteren i bunden af broen og så kunne vi jo lige gå over at tage nogle snap-shots af dem :D God søndag aften.

      Slet

Gør mig glad - Skriv en kommentar :)