13. december 2012

Jeg glæder mig i denne tid

Og det er der rigtig god grund til, for der er rigtig meget, jeg glæder mig til.

Lige nu og her er det en bestemt ting, jeg glæder mig helt vildt til. Jeg tæller dagene, for nu er der ikke længe til. Alt er betalt, ansøgt, indsendt osv. og jeg mangler kun at få indrejsetilladelse til USA og købe nogle dollars...

Det er naturligvis min rundrejse i Mellemamerika, jeg snakker om :)))



Jeg dagdrømmer om alle oplevelserne hver dag, og det bliver bare en af de største oplevelser i mit liv, er jeg sikker på. Drøm bare med ved nedenstående fotos, som er fra nogle af de mange steder, jeg skal besøge... Uhm...


Chichicastenango-markedet, Guatemala

Atitlansøen, Guatemala

Casco Viejo, Panama City, Panama

Cappucinerabe, Costa Rica

Isla de Ometepe, Nicaragua

Granada, Nicaragua

Masaya-vulkanen, Nicaragua

Indbyggere i El Salvador

Mayaruiner i Copan, Honduras

Antigua, Guatemala
Åh hvor jeg glæder mig!!!

Edit 15/12 2012: Har fået indrejsetilladelse til USA :))

3 kommentarer:

  1. Det lyder da også fantastisk spændende; jeg kan godt forstå, at du glæder dig... :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Mia :)
      Det bliver godt nok anderledes end en tur til Kreta! ;)

      Slet
  2. Huha ,,er overhelehovedetikkemisundelig...nøøj hvor bliver det spændende ,at høre om når du lander igen ...rigtig god tur :-)

    Hvilket rejseselskab skal du med ?+

    SvarSlet