Søg og du skal finde

15. december 2012

Mio min elskede Mio

Mio, 20 år og 13 dage gammel.
* 16/5 1992 † 14/12 2012
Efter mere end 20 år sammen har jeg svært ved at finde ud af at agere uden dig.
Jeg hører dig kalde ved døren hele tiden.
Jeg kigger efter dig ved mine ben, så jeg ikke træder på dig eller falder over dig.
Du mangler til at tage imod mig, når jeg låser døren op og går ind.
Der er ingen udover mig, der kigger intenst efter lækkerier, når jeg åbner køleskabet.
Når jeg bøjer hovedet tilbage, er der ingen, der spinder og nusser mig.
Når jeg rækker hånden ned, kommer ingen og vil kæles for.
Når jeg kalder MIIIIOOOO, sker der intet.
Når jeg klapper på sofaen, kommer du ikke og hopper op.
Når jeg finder kameraet frem, er mit faste motiv væk.
Når jeg er rigtig meget ked af det, mangler du, der altid har læst mig og trøstet mig. Men du kan ikke være her og trøste mig, når det er dig, jeg har mistet.

Jeg glemmer dig aldrig, Mio. Jeg vil altid elske dig i min stille sind.

5 kommentarer:

  1. Stort kram og masser af tanker til dig. Jeg har prøvet det, så ved ALT om, hvor svært det er.

    SvarSlet
  2. :-( Det er jeg ked af at læse! Kram

    SvarSlet
  3. Tak for jeres søde kommentarer.
    Det har været en hård weekend, men livet har det jo med at gå videre, og det vil det også denne gang.

    SvarSlet

Gør mig glad - Skriv en kommentar :)