25. februar 2013

Hverdagen truer

Efter en måneds ferie med aldeles pragtfulde og store oplevelser spredt over hele tre kontinenter, er det antiklimaks, når vækkeuret ringer kl. 4 mandag morgen, fordi hverdagen atter truer.

Men så er det, at jeg sidder der i min ensomme nat, og en sms tikker ind fra den anden ende af landet. Jeg er ikke spor alene. Min kæreste er vågen for at sende mig en kærlig hilsen at starte den hårde dag på. Hvor fantastisk er han ikke lige? :)))

Kom an mandag!
Kom an hverdag!
Nu er jeg klar!

Atitlansøen i Guatemala. Det rene Paradis.

4 kommentarer:

  1. Han er rigtig fantastisk og jeg håber du får en dejlig mandag, selvom ferien er slut, :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa Catarina
      Jeg overlever ski nok ;) Og ja, der er noget med jer fynboer, ikk'? ;)
      God mandag til dig også!

      Slet
  2. Hvor skønt og betænksomt med en kæreste-sms :) Fantastisk billede. Det lyder fantastisk med din ferie. Mon du viser flere billeder frem?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal nok komme med mere omkring min drømmerejse, men jeg har lovet at fortælle og vise frem for flere hold, og så skal de ikke se det her først.
      Og ja, skønt og betænktsomt var det. Jeg tror, jeg beholder ham ;)

      Slet