20. marts 2013

Jeg bliver vanvittig!

Jeg bliver simpelthen vanvittig, hvis det her fortsætter.

I dag laver jeg løgsuppe og bager løgbrød til. I går fik vi heldigvis rester fra dagen før, hvor den stod på farsbrød med bagte løg og kartofler samt porretærte. Derfør stod den på mørbradbøffer med et eller andet til osv. osv. osv. Det koster en formue og siger mig meget lidt...

I dag har jeg ikke vasket tøj, men det gjorde jeg i går og i forgårs og og og...

Støvsugeren kunne godt findes frem, og det samme kunne støvkluden, for der skulle jo nødig være en nullermænd i det hus, hvor konen går hjemme!

Det er de udfordringer, jeg står overfor i øjeblikket. Mig, der sagtens kan leve af pasta og skinkestrimler i dagevis, for jeg skal bare være mæt. Mig, der mener livet er for kort til rengøring. Mig, der plejer at have gang i 117 ting på een gang.

Jeg er flyttet til en helt ny landsdel, og jeg er ved at blive vanvittig!

Hvordan får man gang i et nyt netværk i Kolding/Sydjylland?

HJÆÆÆLP!

6 kommentarer:

  1. Øj øj øj, sikke da en husmoder der lige er dumpet ned her. (Griner) Men jeg kan godt følge dig, hvis du ikke kender nogen inden får en radius af 10-20 km, så er det sgu da svært. Jeg ved faktisk ikke hvordan du kommer i gang. Men den ene af Mille allerbedste fantaster (veninder) er en jeg mødte igennem bloggen. Fra første gang vi så hinanden (hun er københavner med stort K) gik snakken og har gjort det siden og to af hende veninder er nu også blevet mine osse københavnere, men de køre glædeligt ud fra stenbroen for at møde den eneste uden for KBH de kender. :-) og jeg gladeligt den andenvej.

    Måske du skulle arrangere et lille blogtræf i Kolding, måske det dukker nye bekendtskabets op. Jeg kommer gerne til Kolding, som ikke er længere væk en en 40 minuters tid. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor fedt med dine nye veninder! :))
      Det var egentlig ikke en dum idé at finde nogle bloggere fra området. Via bloggen kan man jo læse, hvad de er for nogle mennesker.
      Tak for tippet! Jeg vil prøve at søge efter lokale i dag. Da skal vi alligevel have rester... Ha ha ha.

      Og ja, vi to er da kommet nærmere hinanden ;)

      Slet
  2. Meld dig ind i en klub - måske svømning, skydning, noget sport, et madlavningskursus eller malerkurser - Hvad du selv synes kunne være spændende. Find nogen med en fælles interesse.

    Blogtræf er bestemt også en god ide'!


    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig ja! Det var også derfor, jeg var i den lokale skytteforening i går :)
      Jeg har checket FOF og AOF, men sæsonen er jo ved at slutte nu. Det skal bare være noget sjovt eller interessant, hvor man også har en social del. En fælles interesse er et godt udgangspunkt :)
      Tak for tips!

      Slet
  3. Puh ja, det kan være hårdt at flytte til et nyt sted. Jeg tænker også at det vil være oplagt at melde sig til et eller andet, så der sker noget mere. Kurser, kor, sport eller noget andet aktivt, hvor der kommer andre "ligesindede" :-) Held og lykke med det, håber du bliver glad for at være her :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej dagplejemor
      "håber du bliver glad for at være her", skriver du. "HER" må betyde, at du er fra området?
      Jeg er obs på foreninger og lignende, og så har jeg forresten lige meldt mig ind på venindeliv.dk og håber, der er nogle lokale i min alder. Det kan jeg først se, når jeg er blevet godkendt som værende kvinde.

      Slet