12. marts 2013

Mellemamerika 2013: Blomster og planter

Dette indlæg bliver langt! Så er du advaret ;)

Jeg har naturligvis fotograferet rigtig mange blomster og planter på min rejse gennem Mellemamerika, og jeg har nu valgt at lægge dem i et indlæg for sig selv. Altså de jeg ikke har med under de forskellige lande. Gengangere kan forekomme...

Sæt dig godt til rette. Forestil dig at temperaturen er omkring de 30 grader og luften er fugtig. Der er krydrede dufte blandet med duften af jord. Vilde abers kalden blander sig med cikadesang og fuglefløjt, og ellers høres kun vindens kærlige berøring af planterne. Af og til kommer en kolibri forbi og drikker nektar, men lige når du har konstateret, at det ER en kolibri, er den væk igen.

Nu er du klar til at se billederne. God fornøjelse!
OBS! Klik på første foto så du kan bladre frem og se billederne i en lidt større version.










































































4 kommentarer:

Catarina sagde ...

Tak for en ualmindelig smuk tur og hold nu op nogle smukke billeder. Jeg kunne smilt forstille mig stemningen, lydene og duftene. Tak for en dejlig tur. :-)

Anonym sagde ...

HOLD da maule nogle smukke billeder - især disse blomsterbilleder - du er helt fantastisk til at fortælle om din rejse - både når det gælder ordene og billderne !
Så stolt af dig!!
Linda

Koh-I-Noor (Bettina) sagde ...

Selv tak, søde Catarina :)
Blomster er bare noget af det dejligste, synes jeg.

Koh-I-Noor (Bettina) sagde ...

Hvis jeg kunne, ville jeg have givet dig en buket af dem alle. En kæmpebuket ville det være, og det fortjener du.
Tusind tak for de smukke ord, du skønne :)