Søg og du skal finde

19. marts 2013

Pistolskydning

Jeg har været på skydebanen (Kolding-Bramdrup Skytteforening) for første gang i lang tid, og det gik da egentlig rimeligt ;)

275 point blev det til

Man skyder 30 skud, som hver max kan give 10 point, og dermed kan man få 300 point, hvis alle skud ender i midten kaldet "bulls eye".

Det var simpelthen så sjovt! Jeg blev behandlet som en totalt ny skytte fra starten, selvom jeg fortalte, at jeg for 5-6 år siden skød i ca. et halvt år, og igen for et par år siden skød i en måneds tid. Men efterhånden som jeg fik fyret skud af, blev de mere og mere stille og rådene blev færre. Så skiftede tonen fuldstændigt, og til sidst kommenterede alle omkring mig.

En ville finde en indmeldelsesblanket til mig med det samme. En mente, det ikke var godt nok, før jeg fik 10-tallet skudt væk. Ham, der havde instrueret mig fra starten var glad for, at han ikke havde sagt en hel masse, for så ville han have været til grin nu.

Jeg må have været mindst 3 cm. højere, da jeg gik derfra. Jeg var sååå stolt.

At jeg næppe igen skyder så godt, vil jeg ikke bekymre mig om lige nu... ;)

2 kommentarer:

  1. Rimeligt godt - du er sgu da skide god. :-)

    Jeg elsker at skyde i tivolier og sådan, men jeg har adrig været på en rigtig skydebane før. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vel er jeg så! :p
      Jeg synes, du skal tage med også. Det ville være SÅ sjovt at have nogen at følges med.

      Slet

Gør mig glad - Skriv en kommentar :)