16. marts 2013

Smuk farmor

Hvis du synes, mit ego er stort med sådan en titel, så har du helt ret! Jeg er sq en smuk farmor! :))

Jeg har været hos fotografen for første gang, siden jeg var ganske lille. Jeg er ikke fotogen = jeg ser meget sjældent bare ok ud på fotos. Så det var lidt af en udfordring for fotografen at finde det bedste i mig og ikke mindst at få det frem. Men helt ærligt er jeg imponeret, for den kvinde, han har fanget, er sørme da smuk!

Nu er det så sådan, at jeg skal være farmor til mit første barnebarn i sensommeren 2013, og måske skinner det igennem, at jeg glæder mig helt vildt, og er noget så stolt af min kommende titel. Hele mit liv har jeg set frem til den dag, jeg skulle være bedstemor, og nu er den ved at blive en realitet.

Men tilbage til mine portrætfotos. Fotografen bag kameraet hedder Thorbjørn Mosskov, men er bedre kendt under "Thors fotografi". Atelieret ligger i Nørresundby. Du kan finde hans fotos på Facebook her. Jeg anbefaler ham varmt!

Jeg har udvalgt de fire, jeg selv synes bedst om først, og gengiver dem i både farve og sort/hvid. Dernæst følger de øvrige, gode fotos i mindre udgave.












6 kommentarer:

  1. Hvor er du dog en smuk kvinde. Synd du har været så længe om at se det selv.
    Men mon ikke vi er et par stykker der går rundt med den der dumme fornemmelse af at alting er plsaceret forkert i ens eget spejlbillede? men alle de andre ser drøngodt ud....men du ser drøngodt og bedstemor glad ud....TILLYKKE med det

    KH bedstemorkaren ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, bedstemorkaren! Hvor er du sød, og så får du mig til at smile stort :D

      Slet
  2. Skønne billeder og selvfølgelig er du en smuk farmor. Hvor er det spændende med det kommende barnebarn :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er helt vildt spændende. Jeg drømmer om alle de dejlige oplevelser, der ligger foran os alle i vores lille, dejlige familie. Det er og bliver en fantastisk rejse :)

      Slet
  3. Kæft nogle fantastiske billeder. :-) Dem kan du i den grad være glade for og modellen er da bare den smukkeste farmor....... Piiiiiifffffftttttt. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikk'? Hehe. Husk lige at pifte når du går forbi mig. Det vil mit ego synes om ;)
      Jeg kunne ikke lave sådanne portrætter, ville du? Jeg ville gerne kunne, men omvendt skal man også lade de virkelig gode gøre deres arbejde og så bare sætte sig tilbage og nyde det. Jeg må nok have nogle farmor+barnebarn portrætter, når den lille kære kommer til verden.

      Slet