26. april 2013

Jeg kommer på TV

Nå ja, kun måske. Jeg var i alt fald statist til nogle optagelser til serien "Arvingerne", som starter på DR i foråret 2014.

Det er faktisk en måned siden, jeg var med til optagelserne på Fyn, men i dag kom jeg til at tænke på, at jeg da vist ikke rigtigt har brugt mine kameraer i lang tid. To gange har hver af mine to kameraer været "ude og skyde", siden jeg kom hjem fra Mellemamerika. Det er ualmindelig lidt, og jeg undrer mig over, at Sydjylland frister mig så lidt til at tage kameraet med ud. Det må jeg få gjort noget ved.

Men tilbage til TV-optagelserne. Her er mine fotos fra dagen. Beklager kvaliteten.

Pernilla August er instruktør på serien

Christian Rank og Kenneth M. Christensen

Statisterne på plads på tilskuerpladserne

Pernilla August instruerer Kenneth M. Christensen

Jens Jørgen Spottag, Kenneth M. Christensen, Marie Bach Hansen og "hende der spiller moderen"


Jeg forsøgte at skrive "2" ud for biobilletter, da jeg mente, det måtte være rimeligt,
at jeg i det mindste kunne tage en anden med i biffen som belønning for en
hel dags arbejde. Men nej, den gik ikke.

Jeg er gerne statist igen, for det var en sjov dag, og man skal da også tage det som en oplevelse, men næste gang skal det være tættere på mig. 208 km.s kørsel for en biografbillet er en dårlig handel.
 

5 kommentarer:

  1. Ja det er da lidt langt at køre for en biografbillet, men til gengæld er du sikret een seer (MIG) som er ret pjattet med herrehåndbold ;-)
    God dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Husk nu at kigge efter mig også, Annette :)
      God dag til dig også :)

      Slet
    2. Selvfølgelig kigger jeg efter dig :-)

      Slet
  2. Det lyder spændende - ja 2 billetter var da ikke for meget!

    SvarSlet
    Svar
    1. Og lidt popcorn og sodavand havde gjort det endnu sjovere - for to altså ;)

      Slet