Søg og du skal finde

27. april 2013

Solnedgangen i aftes

Se lige så smuk en solnedgang vi havde fra vores køkkenvindue i aftes :)

26/4 2013
Jeg startede dagen med at gøre hele Koldinghytte ren. Manden min gik i haven med plænelufteren. Jeg sluttede mig til ham og hjalp med at rive dødt græs og mos sammen et stykke tid. Han fortsatte til plænen var "kørt over" både den ene og anden vej, og seks sorte sække var fyldt, mens jeg gik i køkkenet og lavede roastbeef og andre lækkerier.

Hele dagen masser af kys og kram før, samtidigt med og efter aktiviteterne. En alt igennem dejlig, aktiv dag fyldt med kærlighed.

Jeg tror simpelthen, ham, der står for solnedgangene, syntes, vi fortjente en smuk afslutning på dagen. Tak for den :)

8 kommentarer:

  1. Annette Holst27/4/13 14:07

    Det ser bare så smukt ud med silhuetterne op mod solnedgangen - og så er du jo stadig en formidabel fotograf, der kan fange stemningen.
    Iøvrigt glæder jeg mig fortsat enormt over, at du har fundet kærlighed og harmoni til dit liv, skønne kvinde.
    Hav en smuk og dejlig weekend !
    Annette

    SvarSlet
    Svar
    1. Naturen er bare den bedste kunstner af os alle, og vi er heldige, at vi alle kan få lov at nyde dens værker.
      En dejlig weekend til dig også :)

      Slet
  2. Det gjorde i helt sikkert. Mennesker der arbejder sammen, kysser på hinanden og har det herligt fortjener nogle meget meget smukke solnedgange :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og vi nød den. Var den også smuk hos dig?

      Slet
  3. Lyder som en dejlig fuldendt dag :-) Herligt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig :)
      Der er langt mellem de dage, så de skal nydes, når de er der.

      Slet
  4. Det er så dejligt med dage fyldt med kys og kærlighed og ja, jeg er sikker på at ham der styre den der sol, ville glæde jeg med en smuk smuk solnedgang. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der kommer højst sandsynlig mange flere af de solnedgange, og de skal bare nydes i fulde drag - gerne sammen med masser af kærlighedserklæringer ;)

      Slet

Gør mig glad - Skriv en kommentar :)