15. maj 2013

Haven i Ebberup - i billeder

Mine svigerforældre bor i Ebberup på Fyn, og deres have er spændende, varieret og velanlagt. Denne weekend havde jeg kameraet med og her er resultatet. Alle billeder kan ses i str. 1300x867 pixels ved at klikke på dem.

Jeg starter med de blomstrende planter, og der er både stauder, bunddække, løgblomster og stenbedsplanter.





































Sten er der også i haven.





Og træer og buske...









Til slut et par billeder af mit selskab mens jeg gik rundt i haven og fotograferede. Walther og Carlo.



2 kommentarer:

  1. Wauw, sikker en pragtfuldt og frodig have de har. :-) Smukke billeder. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er virkelig skøn at gå rundt i. Eller bare sidde ude og nyde. Det tager tid at anlægge sådan en have.

      Slet