3. maj 2013

Kan du hjælpe mig?

Jeg er gået i stå med at male malerier. Der må ske noget nyt, hvis jeg skal i gang igen. Det har jeg så gået og tænkt lidt over, og nu skal der brygges videre på idéen.

Jeg har en side til mit galleri af malerier på Facebook her.
På siden skrev jeg:
"Hvad synes DU, jeg skal male?
Kommentarer, billeder osv. er hjertelig velkommen :)"


Det kom der nogle herlige idéer tilbage på :) Du kan selv hoppe ind og se idéerne og mit skriveri siden.
 
Du får maleriet af din idé :)))

Altså maleriet af den idé, der til sidst bliver udvalgt. Dels fordi jeg er glad for, at vedkommende har villet bruge tid og kræfter på sit forslag, og dels fordi jeg synes, det vil være kanon, hvis man på forhånd indtænker, at det skal være et maleri, man gerne vil have hængende i sit eget hjem.

De nedenstående ting vil jeg meget gerne have hjælp til, respons på osv.
  • Jeg tænker, at der gerne må komme flere idéer på banen?
  • Når der så er en vis mængde af idéer, kunne alle stemme på den idé, de synes, er den bedste til et kommende maleri?
  • Det kunne også være, at alle skulle kunne komme med supplerende spørgsmål til forslagsstillerne, så alle kan danne sig et billede af, hvordan forslagsstilleren ser det inde i sit hoved? Det må næsten være før en afstemning.
  • Hvad mere kunne være interessant?
Jeg linker om et øjeblik til dette blogindlæg, da det er alt for langt til at være egnet til Facebooks statusopdateringer, men selve udvælgelsen af idéen, der til sidst bliver udvalgt og malet, skal foregå på Facebook.

Uh, jeg glæder mig til at se, om der er nogle, der har lyst til at hjælpe mig her!! Jeg håber ikke, det hele er for forvirrende?!? Så må I bare spørge løs :)

5 kommentarer:

  1. Jeg synes du skal måle en skov med en lille elver, der titter frem mellem træerne :-) Kh Ann

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder som en rigtig sød idé, Ann :)
      Vil du ikke lægge den ind på Facebooksiden, så den kan komme med blandt idéerne, der skal stemmes om og vælges blandt?

      Slet
  2. Himmel, du skal da male en himmel :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har faktisk en svaghed for skyer, men det er jo slet ikke sikkert, du tænker skyer, når du tænker himmel?
      Lægger du ikke forslaget ind på Facebooksiden, Annette? :)

      Slet
  3. Jeg tænker Afrika- kvinder der bærer skåle på hovedet . De har lange hvide/råhvide klæder på og farverne er varme som Afrikas sol. Jeg tænker brun/rød/gul. Billedet skal udtrykke varme og glæde mellem disse kvinder- måske en af dem bærer et barn på ryggen, mens de arbejder? Det var lige en ide :)

    Mvh Eva

    SvarSlet