23. maj 2013

Nyt web site: Fra idé til maleri

Det blev ikke til meget søvn i nat, idet jeg var helt væk i en af opgaverne omkring min uddannelse i kommunikation. Nemlig lancering af et nyt web site. Højst fire timer blev det til, så i bad og til møde, og så hjem og arbejde videre. Det er sååå spændende!

Jeg er i gang med projektopgaven i "Online kommunikation", og mit projekt er "Fra idé til maleri", som jo allerede er sat i gang med tilblivelsen af maleriet "Depression".

3000 filer er fjernet fra det gamle web site, og godt 700 nye har overtaget. Jeg har naturligvis indtænkt de ting, jeg har lært undervejs i uddannelsen omkring usability, sprogbrug, eyemap, analytics, SEO osv. Der skal arbejdes mere med det, men for nu er det en milepæl for mig at have sitet klar.

Kig meget gerne indenfor på www.seerups.dk :)


Den nye forside er ret enkel.
Tigeren er bevaret som kendemærke/logo

Mine tidligere malerier har jeg valgt at vise frem.
De er blot kommet i en ny indpakning


Min nye retning bliver forklaret

Der er mere på siden, men det må du hoppe ind på www.seerups.dk og se.

Jeg er ingen grafiker, og mine værktøjer er meget begrænsede, så hvis jeg skal sige det selv, bliver det til:
Det er sørensjaskme godt gået! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar