Søg og du skal finde

1. maj 2013

Sociale medier

Jeg er blevet studerende. Jeg går på IBC (International Business College) i Kolding, og er netop nu i gang med "Online kommunikation". Planen er, at jeg vil gennemføre en hel uddannelse, så jeg en dag kan smykke mig med titlen "Academy Profession (AP) Degree in Business Communication".

En meget vigtig del af online kommunikation er de sociale medier, og for rigtigt at forstå hvad de kan bruges til, mener jeg, det er nødvendigt at oprette sig, blive fortrolig med dem og bruge dem dagligt. Det er tidskrævende, men jeg forventer at tidsforbruget stagnerer, når det hele er "kørt i stilling", og jeg kan sortere mellem vigtigt og ikke-vigtigt.

Jeg har tilføjet mine sociale medier i kolonnen til højre, men de kommer også her (billederne er klikbare):

Min personlige profil på Facebook

Mit galleri på Facebook

Fotos taget i farten med mobilen


Den professionelle side af mig


Twitter


Du skal være hjertelig velkommen til at give dig til kende eller følge mig :)

2 kommentarer:

  1. Hold da op.....det var ellers ikke så lidt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det må man sige. Og jeg har endda kun udvalgt en lille håndfuld af mulighederne. Jeg er nødt til at begrænse mig, hvis jeg skal have en chance for at følge med.

      Slet

Gør mig glad - Skriv en kommentar :)