2. maj 2013

Time for a smoothie

Hvorfor kan jeg ikke smide et billede fra min Instagramprofil direkte på bloggen?!?

Nåmenaltså... Ville jo bare vise min smoothie, som jeg både trænger til og fortjener efter formiddagens indsats på både studie og jobsøgning.



Den er i øvrigt lavet af solbær fra min tidligere have, frugtsaft af forskellige bær plukket omkring mit tidligere hjem i Egense, banan og mælk.
Næste smoothie bliver en større portion til køleskabet. Dels fordi det er besværligt at vaske blenderen, og dels fordi det virkelig giver et hurtigt energitilskud og smager pragtfuldt - og derfor bør stå klar, når jeg trænger :)

2 kommentarer:

Catarina sagde ...

Umm den ser lækker ud. jeg har engagn prøvet at gemme en smoothie med banan i køleskabet, den fik en ikke særlige appetitlig farve, så undlad endelig banaanen hvis den skal gemmes. :-)

jeg bruger forøvrigt en stavblender i et litermål - hurtigt at lave hog hurtigt at gøre rent. ;-)

Koh-I-Noor (Bettina) sagde ...

Hmm... Jeg kan egentlig godt forestille mig, at banan bliver mørkt. Stavblenderen vil jeg overveje til 1-2 smoothies fremover. Tak for tippet! :)