Søg og du skal finde

23. september 2013

En snak med Tobias

Farmor og Tobias fik sig en god snak, og selvom Tobias ikke kan tale endnu, kan han udtrykke en masse.

Tobias afslører hemmeligheder for farmor om far og mor

Nogen gange bliver jeg bare så træt...

Ha ha ha og så var der dengang, mor og far...

Jeg lader bare som om jeg ikke kender dem...

Og så tog jeg altså fat i far og ruskede ham...

Men så sagde jeg også, "Ej vel, mor, det kan du vel ikke finde på?"

Det smagte altså vildt underligt...

Far fortæller Tobias, at han ikke må sladre til farmor...
Det er virkelig fascinerende så mange udtryk en 18 dage gammel baby kan have :)

8 kommentarer:

  1. Nååå. hvor er det vare nogle skønne billeder. :-)

    SvarSlet
  2. Nååå hvor er han sød, det er så stort at blive farmor til sådan et lille menneske. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du helt og aldeles ret i :)
      Jeg nyder ham virkelig.

      Slet
  3. Hvor er han sød. Dejlige billeder :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Han er bare så lækker :)
      Tak, Anette :)

      Slet
  4. Han er da så tæskelækker :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige til at spise! Og det gør jeg så. Næsten ;)

      Slet

Gør mig glad - Skriv en kommentar :)