9. september 2013

På MC-tur mod nord og øst

Lørdag besøgte jeg min nye ven, Ole, der bor med Koldings bedste udsigt, for han havde lovet mig en tur på sin motorcykel. Vi havde planlagt en tur på 1-2 timer, men da jeg kom hjem igen, var der sørme gået seks timer! Sådan er det, når man hygger sig i godt selskab, og kan lide at være impulsive.

Se lige den flotte mc, jeg havde æren af at sidde bag på :)


Jeg har ikke en disse forstand på motorcykler, men jeg kan se, at den er flot, og så er den jo KNALDRØD :))) Det er en Honda med 750 ccm, og jeg skal lige love for, at den kan flytte sig. Wow hvor var det fedt med sådan en acceleration! Jeg har virkelig lyst til selv at anskaffe mig en, men jeg er bange for, at jeg ville blive lidt fartgal. Fordi den kan!

Vi kørte bl.a. til Holtser Hage, hvorfra vi nød denne smukke udsigt.

Mod Vejle

Hygge på Vejle fjord

Et andet af vore stop blev ved det berømte "Karolines", hvor vi fik softice, og derefter kørte vil tilbage fra Fyn til Jylland for at fotografere Lillebæltsbroerne.

Den nye Lillebæltsbro

Den gamle Lillebæltsbro under en flot himmel

Mens vi var under broerne, kom der sørme et flot, gammelt skib forbi med et brudepar og formentlig deres bryllupsgæster.


Det var en overskyet dag med trykkende varme. Da vi var tilbage i Oles lejlighed og nød udsigten, så vi da også lyn i horisonten, så det var et højtryk, der gav dagens vejr.

En rigtig dejlig dag med gode oplevelser. Det er ikke sidste gang, jeg takker ja til en tur på den flotte, røde mc. Næste gang tager vi kaffe med :)

2 kommentarer:

Inge sagde ...

Sikke en dejlig tur du har været på, det er godt at komme ud og blive blæst igennem. :-)

Koh-I-Noor (Bettina) sagde ...

Ja, det er rigtig dejligt at få luft under vingerne :)