11. september 2013

Slendrer gennem byen

Vejret er så flot i dag, så jeg måtte gå en lille tur. Samtidigt skulle jeg finde nogle rammer til de billeder af Tobias, jeg har fået printet ud.

Jeg nåede lige ind på gågaden, før jeg måtte smile stort. Et par flotte mænd gik forbi mig, og den ene udbrød "Dét er lagkage!"
"Uuuhhh ja," sagde den anden, og så "knurrede" de begge.

Der gik lige et splitsekund, før jeg opfangede situation og kiggede over skulderen efter dem. De havde vendt sig om efter mig, blinkede og sendte et par meget charmerende smil.

Wow! Det var ski mig, der var lagkagen, og det var bestemt ment som et kompliment.
Jeg er altså lidt stolt nu... :D

Med det store smil i ansigtet fortsatte jeg min slendretur mellem butikkerne og menneskerne. Var inde og kigge flere steder. Bare for at kigge. Eller for at finde billedrammer. De billedrammer jeg fandt var overraskende dyre. Dét var jeg ikke lige forberedt på...

Genbrugsbutikken blev min redning. De havde de fineste, gamle rammer, og det var lige dét, jeg ledte efter. Den ene kostede 15 kr. Den anden 10 kr.
Da jeg ville betale, bad hun om 12,50 kr. Der var halv pris! Jeg gav hende nu 15 kr, og så var vi begge glade. Hvor heldig kan man være?

Så alt i alt en rigtig heldig og bekræftende slendretur gennem Koldings gågader :)
Det må jeg gøre noget oftere ;)

Se så fint det er blevet med Tobias og hans far i de to små rammer, jeg købte:


4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Lagkage og livets dessert :-) Skønne billeder og fine rammer - dejlig historie.

Koh-I-Noor (Bettina) sagde ...

Jeg kan godt leve med at være en sød dessert ;) Desuden elsker jeg lagkage.
Hvem du end er så mange tak :)

Catarina sagde ...

Aii, en dejlig oplevelse og du er da også en dejlig og smuk kvinde. :-)

OG rammerdu har fundet er da bare super skønne, præcis som de billeder du har sat ind af den lille guldklump.

Koh-I-Noor (Bettina) sagde ...

Årh mange tak, Catarina :)
Jeg nyder de fine, små billeder hele tiden nu. Så er guldklumperne ligesom lidt nærmere mig :)