Søg og du skal finde

4. september 2013

Velkommen til verden, Tobias

Mandag den 2. september 2013 kl. 19:38 kom Tobias til verden.
50 cm. lang og med en vægt på 3680 g.

Kan man revne af lykke?
Det tror jeg, man kan, for jeg er "revnet" nu. Forstået på den måde, at der løber tårer ud af mine øjne hele tiden. Det er overvældende at blive farmor.

Jeg er så stolt af mit første lille barnebarn, Tobias. Jeg er så stolt af min søn, Daniel, og min svigerdatter, Kristina, for at have skabt så vidunderligt et mirakel i mit liv. Det er en ubeskrivelig gave, jeg er ydmyg og taknemmelig for.

Her er mit smukke barnebarn:

Far og søn. Min søn og sønnesøn. Daniel og Tobias.

Farmor løfter på dynen for at se det sovende vidunder i sin fulde længde.

Det smukkeste lille væsen sover trygt.

Tobias i farmors arme.
Velkommen til verden, højt elskede lille Tobias <3

4 kommentarer:

  1. Nårhhh hvor er han dejlig.. Stort tillykke med ham og din nye titel som farmor. :-)

    SvarSlet
  2. Mange tak, Inge :)
    Ja, han er ubeskrivelig dejlig :)

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med ham og din nye rolle som farmor :) Hvor ser han skøn ud :)

    SvarSlet
  4. Mange tak, Anette :)
    Du kan tro,han også er det. Det er godt nok overvældende!

    SvarSlet

Gør mig glad - Skriv en kommentar :)