Søg og du skal finde

5. november 2013

På besøg i det nordjyske

Forrige weekend var jeg en tur rundt i det nordjyske.

Efter job fredag kørte jeg til Frederikshavn for at overraske min niece, Julie, med en fødselsdagsgave. Julie havde fødselsdag tirsdagen før, og den weekend hun blev fejret, kunne jeg ikke komme, da jeg skulle arbejde. Så i hemmelighed aftalte jeg med min søster, at jeg skulle komme fobi.
Det var en succes! Julie blev glad, og vi hyggede os :)

Lørdag middag kørte jeg sydover til Aalborg for at være sammen med mine guldklumper. Det vil sige mine to sønner, min svigerdatter og ikke mindst mit barnebarn.

De nybagte, smukke forældre. Min svigerdatter og søn.

Tobias er ved at vågne.

Heeeeej farmor!!

Efter en halvlang tur i øsende regnvejr kan man godt blive lidt træt...


Så dejligt det var at se dem alle igen, og det er da fantastisk, så meget Tobias forandrer sig på kort tid. Han gør mig virkelig blød om hjertet <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Gør mig glad - Skriv en kommentar :)