Søg og du skal finde

5. april 2014

30 day challenge: Squats og planken

En kvinde, jeg gik på IBC sammen med, fortalte den 1. april, at hun var gået i gang med en "30 day challenge" med rigtig mange opgaver. Jeg troede, det var en aprilsnar, for det lød helt vanvittigt. Det var det ikke, og jeg tog den til mig, men har begrænset min udfordring til at gælde squats og planken.

Her er de to øvelser:
Planken
Squats
Målet ved månedens udgang er:
250 squats i træk
300 sekunders planke

Jeg er startet ud med så meget, jeg kunne, og satser på at forøge hver gang. Alternativt kan man følge disse skemaer, som min medstuderende sendte mig:




Jeg vil løbende opdatere de to skemaer med mine egne resultater.

Vil du være med på udfordringen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Gør mig glad - Skriv en kommentar :)