2. maj 2015

Tulipaner, tulipaner og atter tulipaner


Jeg fik et tip fra dejlige Gunhild om en tulipanmark ved Gram her i det sydjyske, og i dag har jeg været ude for at finde den. Det lykkedes, og jeg tænker, at jeg har sparet en tur til Holland, for et af mine rejseønsker har netop været at komme derned og se tulipanmarkerne i blomst.

OBS! Alle billeder er klikbare for en større version. Du må gerne bruge billederne, hvis du husker at henvise til denne side - Tak :)

Marken er på Folevej ved Gram.
Frem med alle de pragtfulde farver!








Røde tulipaner betyder "Kærlighedserklæring"


Gule tulipaner betyder "Håbløs forelskelse"





Jeg fandt et par stykker, der var helt vidunderlige i deres farvespil.




Tulipanerne kan formentlig opleves lidt endnu. Et par rækker med lilla tulipaner var endnu ikke sprunget helt ud, så der er stadig nyt at opleve.

2 kommentarer: