20. september 2015

The Color Run 2015

Lørdag den 19. september 2015 løb jeg mit første officielle løb. Det var i forbindelse med The Color Run i Kolding, og udover selve løbet var det da bare den skønneste dag sammen med tusindvis af andre glade mennesker. Det var en fest hele dagen, og jeg kan slet ikke huske, hvornår jeg sidst har danset og sunget så meget.
Her følger en masse flotte, fjollede og festlige billeder :)
Der er rigtig mange af mig, hvilket er en sjældenhed, og måske er der også et af dig?


Løbskittet er hentet, og jeg har fået nr. 99167. Bemærk de pæne løbesko ;)





Hvor længe mon jeg kan beholde min jomfruelige kulør? ;)


Så kom de første farver på!














  








Det er tid til selve løbet, og med få minutters mellemrum sendes hold 1 af sted. Ja, vi var alle på hold 1!









Jeg gjorde det! Har netop gennemført mit første officielle løb. 5,21 km. kom der i benene.








Hmm... Løbeskoene er ikke så klare i farverne mere?!? ;)













Jeg havde farvepulver overalt på mig! Men det lykkedes at vaske det hele af med et brusebad :)



Tak for en helt fantastisk dag til The Color Run i Kolding 2015. Jeg er klar i 2016 igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar